11. února 2015

Bylinkáč "rybízový" s červenými skleněnými korálky


Velice jsem si oblíbila "rybízové" zdobení.  Nechci psát, že jsem tuto techniku úplně vymyslela, ale nějak mě toto zdobení kdysi napadlo, když jsem zdobila jednu drátovanou misku,  a od té doby ho často používám. A protože připomíná rybízy, doma mu říkáme prostě "rybízové" zdobení.

A "rybízově" jsem ozdobila i další věšák na bylinky, a to v barvě červené. Hodí se na sušení květin a bylinek, na šperky, na velikonoční i vánoční dekorace. Záleží jen na vaší fantazii.







Odkaz na Fler:  http://www.fler.cz/zbozi/bylinkac-rybizovy-s-cervenymi-sklenenymi-koralky-6016481



Bylinkáč se pěkně hodí k "rybízovým" mísám, které jsou také dostání v mém krámku na Fléru.

 







Originál od Veru:-)
Děkuji za respektování autorských práv.

Žádné komentáře:

Okomentovat